Veelgestelde vragen online pleisterverkoop

Hier vind je het antwoord op de meeste gestelde vragen over de online pleisterverkoop van Rode Kruis-Vlaanderen.

Online verkoop

Wanneer mag ik mijn pleister in de brievenbus verwachten?

De pleisters die je online koopt, worden via Bpost verzonden. Je kunt je pleister ongeveer 3 werkdagen na bestelling verwachten. Heb je je pleister na 4 werkdagen nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op via schenken@rodekruis.be.

Waarom wordt er € 4,95 extra aangerekend voor verzending?


De € 4,95 dekt de kosten voor de verwerking en verzending van je online bestelde pleister(s). Zo komt de volledige € 10 van je pleister terecht bij de vrijwilligers van je lokale afdeling. 

Tip: Bestel je 2 of meer pleisters? Dan vervalt de verzendkost!

Help, ik heb mijn pleister niet ontvangen!

De levering van je pleister kan tot 4 werkdagen duren na je bestelling. Heb je je pleister na 4 werkdagen nog niet ontvangen? Stuur dan een e-mail naar schenken@rodekruis.be.

Oeps, ik heb een foutje gemaakt in mijn leveringsadres.

Geen zorgen! Stuur zo snel mogelijk een e-mail met het juiste leveringsadres naar schenken@rodekruis.be. Wij doen ons best om je pleister alsnog op het correcte adres te leveren.

Oh nee, alle online pleisters zijn uitverkocht!

Geen zorgen! Je kunt je lokale Rode Kruisafdeling nog steeds steunen met een online gift via rodekruis.be/gift-afdeling.

Jammer dat ik mijn pleister geplooid in de brievenbus ontvang.

Om de verzendkosten laag te houden, versturen we de pleister in een standaardomslag, waardoor de pleister één keer wordt geplooid. We hopen op je begrip hiervoor. Als je pleister toch beschadigd is, stuur dan een e-mail naar schenken@rodekruis.be.

Ik wil mijn Rode Kruisafdeling graag steunen, maar ik hoef geen pleister te ontvangen.

Wat geweldig dat je de vrijwilligers in jouw buurt wilt steunen! Je kunt eenvoudig een online gift doen voor een Rode Kruisafdeling naar keuze via rodekruis.be/gift-afdeling.